Blisss Salesflow

Blisss Salesflow

De Salesflow is een eenvoudige CRM app voor alle vertegenwoordigers.

De Salesflow is door Blisss ontwikkeld als toevoeging op het ERP systeem. De Salesflow is een eenvoudige app(licatie) voor vertegenwoordigers en accountmanagers waardoor men nooit meer een verkoopkans mist. Wij merken namelijk dat veel bedrijven in de huidige ERP/CRM oplossing moeite hebben om een efficiënte planning te maken en contactmomenten makkelijk te verwerken.  

De Salesflow CRM app

Vertegenwoordigers hebben meestal de wens om veel vrijheid te hebben, deze vrijheid hebben ze nodig om te kunnen presteren. Echter mist men mogelijk de grip op het salesproces, wanneer communicatie tussen vertegenwoordiger en organisatie niet geregistreerd wordt. Hoe zorgt u ervoor dat een vertegenwoordiger zijn werk goed georganiseerd heeft en dat het samenspel met klant, manager en binnendienst bevorderd wordt?

1. De Salesflow is toegespitst op het werk van een vertegenwoordiger en het vraagt qua input minimale inspanning.

2. De Salesflow helpt bij het maken van een efficiënte planning op basis van:

  • Urgentie: alarmering uit het systeem
  • Route: klanten/prospecten in de buurt
  • Bezoekfrequenties: die aangeven waar de vertegenwoordiger te weinig of juist te vaak komt

3. Door het beantwoorden van vier korte vragen heeft de gebruiker één scherm met daarin zijn hele planning, namelijk:

  • Verkoopkansen/offertes die opgevolgd moeten worden
  • Klanten/prospecten die gecontacteerd moeten worden
  • Taken die uitgevoerd moeten worden
  • De automatische rapporteren per mail of via Power BI maken het voor gebruiker, manager en andere geïnteresseerde binnen de organisatie zeer toegankelijk om daadwerkelijk gelezen te worden.
Leverancier van de maand

Casestudy: Lagersmit

Waarom deze producent van afdichtingen binnen de maritiem kiest voor ERP software van Isah Business Software.

Lees verder
Leverancier van de maand

Wat planners kunnen leren van Max Verstappen

Robert Plasman is Business Consultant bij Isah. Door maakbedrijven op een andere manier te laten kijken naar vraagstukken, helpt hij klanten vooruit.

Lees verder