
Gripp update: Lancering Gripp Plus Klantenportaal!
Gripp lanceert komend weekend het gloednieuwe klantenportaal en online viewers voor gebruikers van Gripp Plus.
Het klantenportaal van Gripp biedt inzicht en gemak aan uw eigen klanten, zodat ze altijd een overzicht hebben van hun eigen offertes, facturen, en lopende opdrachten. Klanten kunnen offertes accepteren, werken aan en reageren op taken die aan hun zijn toegewezen, of facturen direct betalen. En dat alles in een fris en overzichtelijk jasje!
Gripp Plus Live BI-koppeling
Voor extra gemak is het nu mogelijk om via een uniek webadres dagelijks een vooraf gedefinieerde dataset op te vragen. Zo kan u bijvoorbeeld met PowerBI extra dashboards ontwikkelen die automatisch elke dag voorzien worden van de nieuwste data!
Er zijn naast bovenstaande punten, ook een flinke hoeveelheid andere kleine verbeteringen doorgevoerd. Een aantal die het vermelden waard zijn:
- Er zijn diverse verbeteringen doorgevoerd in de koppelingen met externe softwarepakketten.
- Uren en planning zijn nu ook vooraf te filteren via rechtenprofielen.
- De snelheid is op diverse pagina’s flink verhoogd.
- Op de opdrachtpagina kan u taken nu samenvoegen per selectie.
- Er zijn extra filtermogelijkheden toegevoegd om taken te filteren, zoals op opdracht, op teammembers van die opdracht, of de groep van de opdracht waar de taak onder valt.
- Er is een controlemechanisme ingebouwd om te controleren op correcte BTW-nummers op de BTW-ICP pagina.
17 juni 2021
Start uw ERP selectie
Ontdek welke ERP systemen het beste passen bij uw onderneming
Gripp update: Retainers, taken samenvoegen en meer!
Overzichtelijker werken met retainers, sneller plannen door het samenvoegen van taken, en nog tal van andere verbeteringen!
Lees verder