Pantheon HRM

Pantheon presenteert nieuwe HRM systemen

Pantheon slaat een meer strategische kant op met zijn nieuwe HRM systemen.

Pantheon Automatisering presenteerde onlangs 2 nieuwe HRM systemen onder de toepasselijke namen Pantheon HRM en Patheon HRM+. De klantendag stond in het teken van de nieuwe systemen en werd de tijd genomen om de verbeteringen sinds de overname van EMIS in 2014 te bespreken. Pantheon HRM is bedoeld voor de klanten met een kleine HR ambitie en voor degene met een grotere ambitie op het gebied van HR is Pantheon HRM+ ontwikkeld.

De verbeteringen

Businessunit manager Dennis de Groot was aanwezig om de twee nieuwe proposities uiteen te zetten en lichtte de belangrijkste verbeteringen ten opzichte van het vorige EMIS 2.0 systeem toe. De grootste verbeteringen waren terug te vinden in de informatiemodule, het documentmanagement, onderhoud personeelsgegevens, onderhoud verloning, loon- en pensioenaangifte en declaraties en de koppeling met Qlikview

‘Met de ESS-oplossing regelen medewerkers zelf online persoonlijke HRM-gerelateerde zaken zoals verlofuren, ziek/beter melden en het inzien van hun salarisspecificatie. Leidinggevenden kunnen met de MSS-oplossing eenvoudig HRM-processen bewaken, inzien en muteren, zoals het personeelsdossier, een ziekmelding of een takenlijst.’

De basisversie Pantheon HRM is ontwikkeld om middelgrote en grote bedrijven te ondersteunen bij de HRM en salarisverwerking. Het Pantheon HRM+ is dat alles maar biedt daarbovenop onder andere talentmanagement en 360 graden feedback.

Innoveer op tijd, maar behoud het goede

De overname is 2014 was een goede strategische beslissing maar luidde ook een spannende tijd in. Commercieel directeur Hans Siekerman bedankte dan ook gelijk de klanten voor hun geduld en vertrouwen tijdens deze tijd. Deze tijd is besteedt aan het verbeteren van de veranderende HRM omgeving. Er is een grote verandering gaande waarbij een verschuiving is te zien van HR-administratie naar een meer strategische HR.

“Met Pantheon HRM speelt Pantheon Automatisering goed in op deze veranderingen en voldoet aan de veranderende behoefte van HRM én medewerker.”

Gebruikersvereniging

Gebruikers hebben zich verenigd en hebben een onafhankelijke partij opgezet om ervaringen te delen met elkaar maar ook met de makers van het Pantheon systeem. Zeer recentelijk is er onder de leden een enquête gehouden welke werden gepresenteerd op de klantendag. De nieuwe release van het systeem lijkt een hoop technische zaken opgelost te hebben maar er zijn ook een aantal verbeterpunten die uit de resultaten naar voren kwamen. Als speerpunten werd onder andere standaardisering en ondersteuning van verschillende cao’s en pensioenregelingen genoemd. Een andere wens was meer standaardisering en een geïntegreerde methode voor verloningen. Zelf gaf Pantheon als prioriteit aan de TWK procedure te willen optimaliseren en deze gebruiksvriendelijker te willen maken.

25 juli 2017

Lees meer over:
Pantheon HRM

Het laatste nieuws

Acto update

Afgelopen tijd zijn er weer een hoop mogelijkheden toegevoegd aan het Acto systeem. Hier alle updates voor u op een rijtje.

Lees verder

DynApps en B-informed gaan partnership aan

De twee Odoo leveranciers weten enthousiast te melden dat zij een nauwe samenwerking aangaan.

Lees verder