IKUU

IKUU lanceert IKUU Search

De nieuwe module van IKUU biedt een 360 graden beeld rondom digitale marketingleads.

IKUU heeft een nieuwe module toegevoegd aan zijn marketing analytics-platform. De module verzamelt en analyseert data uit van verschillende marketingtools en maakt deze inzichtelijk waardoor er een 360 graden beeld van een persoon of bedrijf ontstaat.  

“Sales-medewerkers willen verkoop verrichten op basis van het gedrag en het profiel van hun prospects en klanten. Pas dan zijn ze in staat om de behoefte van de potentiële klant op de juiste manier te adresseren”, zegt oprichter en mede-ontwikkelaar Alex Benou.

De combinatie van de uiteenlopende tools waar de data uit wordt vergaard maakt het een rijke informatiebron over de desbetreffende lead. Er wordt data verzameld uit onder andere marketing automation en mailing tools, social media en websites. Hieruit komt naar voren welke kanalen de lead gebruikt, zijn interesses en kan er een leadscore worden berekend. Dit helpt bij het opzetten en verbeteren van marketingcampagnes. Naast dat de software analyses maakt kunnen gebruikers ook handmatig analyses uitvoeren.


3 december 2018

Lees meer over:
IKUU IKUU Search Marketing

Nieuwe gebruikersinterface XL-ENZ

Gebruikers van XL-ENZ van Reflecta maken binnenkort kennis met de compleet vernieuwde gebruikersinterface.

Lees verder

Gemeente Amsterdam kiest AFAS

De Gemeente Amsterdam heeft in zijn zoektocht naar een nieuw personeels- en salarissysteem gekozen voor de HR-software van AFAS.

Lees verder