IKUU

IKUU lanceert IKUU Search

De nieuwe module van IKUU biedt een 360 graden beeld rondom digitale marketingleads.

IKUU heeft een nieuwe module toegevoegd aan zijn marketing analytics-platform. De module verzamelt en analyseert data uit van verschillende marketingtools en maakt deze inzichtelijk waardoor er een 360 graden beeld van een persoon of bedrijf ontstaat.  

“Sales-medewerkers willen verkoop verrichten op basis van het gedrag en het profiel van hun prospects en klanten. Pas dan zijn ze in staat om de behoefte van de potentiële klant op de juiste manier te adresseren”, zegt oprichter en mede-ontwikkelaar Alex Benou.

De combinatie van de uiteenlopende tools waar de data uit wordt vergaard maakt het een rijke informatiebron over de desbetreffende lead. Er wordt data verzameld uit onder andere marketing automation en mailing tools, social media en websites. Hieruit komt naar voren welke kanalen de lead gebruikt, zijn interesses en kan er een leadscore worden berekend. Dit helpt bij het opzetten en verbeteren van marketingcampagnes. Naast dat de software analyses maakt kunnen gebruikers ook handmatig analyses uitvoeren.


3 december 2018

Lees meer over:
IKUU IKUU Search Marketing

Het laatste nieuws

Event: Powerapps Roundtable

Ga met GAC Business Solutions om tafel en ontdek de mogelijkheden van het Microsoft PowerPlatform.

Lees verder

NaviTrans beschikbaar op Microsoft Dynamics 365 Business Central

Ongeveer twee maanden na de release van Microsoft Dynamics 365 Business Central is NaviTrans 13 beschikbaar op het Microsoft platform.

Lees verder