
IKUU lanceert IKUU Search
De nieuwe module van IKUU biedt een 360 graden beeld rondom digitale marketingleads.
IKUU heeft een nieuwe module toegevoegd aan zijn marketing analytics-platform. De module verzamelt en analyseert data uit van verschillende marketingtools en maakt deze inzichtelijk waardoor er een 360 graden beeld van een persoon of bedrijf ontstaat.
“Sales-medewerkers willen verkoop verrichten op basis van het gedrag en het profiel van hun prospects en klanten. Pas dan zijn ze in staat om de behoefte van de potentiële klant op de juiste manier te adresseren”, zegt oprichter en mede-ontwikkelaar Alex Benou.
De combinatie van de uiteenlopende tools waar de data uit wordt vergaard maakt het een rijke informatiebron over de desbetreffende lead. Er wordt data verzameld uit onder andere marketing automation en mailing tools, social media en websites. Hieruit komt naar voren welke kanalen de lead gebruikt, zijn interesses en kan er een leadscore worden berekend. Dit helpt bij het opzetten en verbeteren van marketingcampagnes. Naast dat de software analyses maakt kunnen gebruikers ook handmatig analyses uitvoeren.
3 december 2018
Start uw ERP selectie
Ontdek welke ERP systemen het beste passen bij uw onderneming
De ERP-trends voor 2021
We laten u alle trends in ERP-software zien die in 2021 te verwachten zijn. Kijk met ons mee naar de toekomst van de ERP-markt.
Lees verderExact rondt overname Unit4 Bedrijfssoftware af
Exact heeft de overname van Unit4 Bedrijfssoftware, het bedrijfsonderdeel van Unit4 dat de accountancy- en mkb-markt in Nederland en België bedient, afgerond.
Lees verderBij digitalisering wordt de werknemersfactor vaak vergeten
In de Corona-crisis gaan veel bedrijven fors door met de digitalisering van hun eigen processen. Het personeelsbestand staat echter vaak op de achtergrond.
Lees verder