
IKUU lanceert IKUU Search
De nieuwe module van IKUU biedt een 360 graden beeld rondom digitale marketingleads.
IKUU heeft een nieuwe module toegevoegd aan zijn marketing analytics-platform. De module verzamelt en analyseert data uit van verschillende marketingtools en maakt deze inzichtelijk waardoor er een 360 graden beeld van een persoon of bedrijf ontstaat.
“Sales-medewerkers willen verkoop verrichten op basis van het gedrag en het profiel van hun prospects en klanten. Pas dan zijn ze in staat om de behoefte van de potentiële klant op de juiste manier te adresseren”, zegt oprichter en mede-ontwikkelaar Alex Benou.
De combinatie van de uiteenlopende tools waar de data uit wordt vergaard maakt het een rijke informatiebron over de desbetreffende lead. Er wordt data verzameld uit onder andere marketing automation en mailing tools, social media en websites. Hieruit komt naar voren welke kanalen de lead gebruikt, zijn interesses en kan er een leadscore worden berekend. Dit helpt bij het opzetten en verbeteren van marketingcampagnes. Naast dat de software analyses maakt kunnen gebruikers ook handmatig analyses uitvoeren.
3 december 2018
Start uw ERP selectie
Ontdek welke ERP systemen het beste passen bij uw onderneming
AI-tools: de sleutel tot hogere klanttevredenheid?
De mening van klantenservicemedewerkers: vinden zij dat AI-tools daadwerkelijk een verschil maken?
Lees verderTrends en ontwikkelingen: zo bewegen we tegenwoordig over het internet
Het is van cruciaal belang om te weten hoe uw doelgroep zich online gedraagt. Hoe u hier achter kan komen? Dat leest u hier.
Lees verderCRM-leverancier HubSpot deelt belangrijkste marketingtrends (2024)
Kunstmatige intelligentie (AI), social media en data: dit zijn de belangrijkste marketingtrends van het moment.
Lees verder