
Cleverdesk voor de bouw
Waarom is Cleverdesk zo geschikt voor bedrijven die projecten doen met mensen en materieel?
Cleverdesk is gemaakt door softwarebedrijf Idee101 in co-creatie met twee bedrijven uit de branche. In 2012 waren er een aantal losse modules door Idee101 ontwikkeld, zoals urenregistratie en materieelbeheer. Hier is een planning en projectmanagement aan toegevoegd. Zo is er een krachtig pakket ontstaan. In 2017 is de rebranding doorgevoerd en is de naam Cleverdesk gelanceerd.
Waarom is Cleverdesk zo geschikt voor bedrijven die projecten doen met mensen en materieel? Dit komt door de volgende vijf unieke kernwaardes:
- Cleverdesk is bedacht door bedrijven die werken met mensen en materieel aan (internationale) projecten. Hierdoor kun je jouw hele operationele proces managen.
- De inrichting en het maatwerk om de sterke Cleverdesk-kern heen, sluiten naadloos aan op je bestaande processen.
- Het platform kan worden gekoppeld aan veel bestaande ERP en financiële pakketten (Idee101 is ook AFAS en Exact partner)
- Cleverdesk is volledig online en apparaat onafhankelijk te gebruiken, het enige wat je nodig hebt is een internet verbinding.
- Bedrijven kunnen Cleverdesk on premise (op hun eigen serveromgeving) installeren en draaien. Hiermee bepaal je zelf je veiligheidsniveau, schaalbaarheid en ook voorkom je veel AVG problemen.
Start uw ERP selectie
Ontdek welke ERP systemen het beste passen bij uw onderneming
Customer Relationship Management (CRM) in de bouw
Hoe bouwbedrijven klantgerichter worden, dat lees je hier.
Lees verder9 onderdelen van iedere succesvolle bouwplanning
Een solide en weldoordachte bouwplanning staat aan de basis van ieder succesvol bouwproject. U leest hier waarom.
Lees verderWat is Building Information Modeling?
Wat houdt BIM precies in en hoe kan het voor u van betekenis zijn?
Lees verder