Adobe Experience Cloud

De Abobe Experience Cloud biedt de klant de optimale ervaring.

Op het Adobe Summit werd onlangs de Adobe Experience Cloud onthult. Adobe biedt verschillende cloud services aan die bedrijven in staat stellen een buitengewoon aangename klantervaring te bieden. De Adobe Experience Cloud bestaat uit Adobe Marketing Cloud, Adobe Advertising Cloud en Adobe Analytics Cloud en maakt gebruik van machine learning en artificial intelligence. Daarnaast is het nieuwe platform gemaakt om te werken met het al bestaande Creative Cloud en Document Cloud.

Marketing

De Adobe Marketing Cloud bestaat uit Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Campaign, Adobe Social en Adobe Primetime. Deze onderdelen bevatten een geïntegreerde set van functionaliteiten die marketeers de kans geeft om een unieke gebruikers ervaring te ontwikkelen en met de klant een connectie op te bouwen.

Adverteren

De Adobe Advertising Cloud is de eerste van-begin-tot-eind-oplossing voor het managen van campagnes die zowel op TV als online worden gevoerd. Dankzij de combinatie van Adobe Media Optimizer en het onlangs aangeschafte TubeMogul wordt het leveren en optimaliseren van video-, beeld- en zoekmachine content heel eenvoudig.

Analyseren

Adobe Analytics Cloud analyseert klantendata dat wordt verzameld van alle Adobe Cloud producten. In Analytics zitten Adobe Audience Manager en Adobe Analytics welke ervoor zorgen dat er in real-time data geanalyseerd en gemanaged kan worden van alle marketingkanalen. Dit zorgt voor een completer beeld en het beter begrijpen van de doelgroep.

31 maart 2017

Lees meer over:
ERP Adobe Experience Cloud
Event

Event: Acto’s ontbijtsessie over factuurverwerking

U bent allen uitgenodigd voor een vroege kennissessie over digitale factuurverwerking met behulp van ISProjects.

Lees verder

Nieuwe gebruikersinterface XL-ENZ

Gebruikers van XL-ENZ van Reflecta maken binnenkort kennis met de compleet vernieuwde gebruikersinterface.

Lees verder