
Adobe Experience Cloud
De Abobe Experience Cloud biedt de klant de optimale ervaring.
Op het Adobe Summit werd onlangs de Adobe Experience Cloud onthult. Adobe biedt verschillende cloud services aan die bedrijven in staat stellen een buitengewoon aangename klantervaring te bieden. De Adobe Experience Cloud bestaat uit Adobe Marketing Cloud, Adobe Advertising Cloud en Adobe Analytics Cloud en maakt gebruik van machine learning en artificial intelligence. Daarnaast is het nieuwe platform gemaakt om te werken met het al bestaande Creative Cloud en Document Cloud.
Marketing
De Adobe Marketing Cloud bestaat uit Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Campaign, Adobe Social en Adobe Primetime. Deze onderdelen bevatten een geïntegreerde set van functionaliteiten die marketeers de kans geeft om een unieke gebruikers ervaring te ontwikkelen en met de klant een connectie op te bouwen.
Adverteren
De Adobe Advertising Cloud is de eerste van-begin-tot-eind-oplossing voor het managen van campagnes die zowel op TV als online worden gevoerd. Dankzij de combinatie van Adobe Media Optimizer en het onlangs aangeschafte TubeMogul wordt het leveren en optimaliseren van video-, beeld- en zoekmachine content heel eenvoudig.
Analyseren
Adobe Analytics Cloud analyseert klantendata dat wordt verzameld van alle Adobe Cloud producten. In Analytics zitten Adobe Audience Manager en Adobe Analytics welke ervoor zorgen dat er in real-time data geanalyseerd en gemanaged kan worden van alle marketingkanalen. Dit zorgt voor een completer beeld en het beter begrijpen van de doelgroep.
31 maart 2017
Start uw ERP selectie
Ontdek welke ERP systemen het beste passen bij uw onderneming
De ERP-trends voor 2021
We laten u alle trends in ERP-software zien die in 2021 te verwachten zijn. Kijk met ons mee naar de toekomst van de ERP-markt.
Lees verderExact rondt overname Unit4 Bedrijfssoftware af
Exact heeft de overname van Unit4 Bedrijfssoftware, het bedrijfsonderdeel van Unit4 dat de accountancy- en mkb-markt in Nederland en België bedient, afgerond.
Lees verderBij digitalisering wordt de werknemersfactor vaak vergeten
In de Corona-crisis gaan veel bedrijven fors door met de digitalisering van hun eigen processen. Het personeelsbestand staat echter vaak op de achtergrond.
Lees verder