Adobe Advertising Cloud

Adobe Advertising Cloud

Op het Adobe Summit werden een aantal van Adobe’s nieuwe cloud diensten gepresenteerd en een daarvan was de Adobe Advertising Cloud.

Op het Adobe Summit werden een aantal van Adobe’s nieuwe cloud diensten gepresenteerd en een daarvan was de Adobe Advertising Cloud. Het programma combineert de mogelijkheden van Adobe Media Optimizer en het onlangs aangeschafte TubeMogul om de eerste totaaloplossing voor het managen van adverteren op zowel TV als digitale platformen te ontwikkelen.

De Advertising Cloud zorgt voor een centrale plek vanuit waar alle advertenties kunnen worden aangestuurd. Het plannen van de campagnes, het inkopen van advertentieruimte waar het direct duidelijk is waar de advertenties verschijnen en wordt bijgehouden hoe effectief de campagnes zijn.

Adobe Media Optimizer & TubeMogul

Adobe Media Optimizer helpt de gebruiker om hun advertentiebudget zo goed mogelijk te besteden. Met TubeMogul kan men hun videoadvertenties plannen en inkopen voor desktop, mobiel, streaming en TV. De combinatie van deze twee systemen en de mogelijkheid om te integreren met alle andere cloud diensten van Adobe maakt de Advertising Cloud een zeer geschikt platform voor wat vroeger een zeer gefragmenteerd proces was.

4 april 2017

Adobe Advertising Cloud Media Optimizer TubeMogul

Exact kondigt overname Unit4 Bedrijfssoftware aan

Exact, Nederlandse producent van bedrijfssoftware, kondigt de acquisitie van Unit4 Bedrijfssoftware aan, het bedrijfsonderdeel van Unit4 dat de accountancy-, mkb- en grootzakelijke markt in Nederland en België bedient.

Lees verder

Exact lanceert nieuwe digitale medewerker met Exact RPA

Nieuwe automatiseringsfuncties voor terugkerende handelingen binnen Exact Synergy besparen tijd en voorkomen handmatige fouten.

Lees verder