Adobe Advertising Cloud

Adobe Advertising Cloud

Op het Adobe Summit werden een aantal van Adobe’s nieuwe cloud diensten gepresenteerd en een daarvan was de Adobe Advertising Cloud.

Op het Adobe Summit werden een aantal van Adobe’s nieuwe cloud diensten gepresenteerd en een daarvan was de Adobe Advertising Cloud. Het programma combineert de mogelijkheden van Adobe Media Optimizer en het onlangs aangeschafte TubeMogul om de eerste totaaloplossing voor het managen van adverteren op zowel TV als digitale platformen te ontwikkelen.

De Advertising Cloud zorgt voor een centrale plek vanuit waar alle advertenties kunnen worden aangestuurd. Het plannen van de campagnes, het inkopen van advertentieruimte waar het direct duidelijk is waar de advertenties verschijnen en wordt bijgehouden hoe effectief de campagnes zijn.

Adobe Media Optimizer & TubeMogul

Adobe Media Optimizer helpt de gebruiker om hun advertentiebudget zo goed mogelijk te besteden. Met TubeMogul kan men hun videoadvertenties plannen en inkopen voor desktop, mobiel, streaming en TV. De combinatie van deze twee systemen en de mogelijkheid om te integreren met alle andere cloud diensten van Adobe maakt de Advertising Cloud een zeer geschikt platform voor wat vroeger een zeer gefragmenteerd proces was.

4 april 2017

Intelligente infrastructuur voor het IoT

Onderzoekers van de Universiteit van Magdeburg werken momenteel aan een slimmere structuur voor Internet of Things.

Lees verder

Eén Cloud voor Europa

Om te ontsnappen aan de Amerikaanse dominantie op het gebied van Cloud-soevereiniteit, zet de Duitse regering momenteel voort met de oprichting van een Europese Cloud.

Lees verder