Inkoopfacturen

Zo stroomlijnt men de verwerking van inkoopfacturen

Binnenkomende facturen worden op verschillende manieren naar diverse personen doorgestuurd om goedkeuring te krijgen voor de betaling. Dat kan eenvoudiger.

VanMeijel levert oplossingen aan bouwbedrijven. Wat we zien is dat deze bouwbedrijven dagelijks te maken hebben met veel inkomende facturen. Dit geldt overigens voor heel veel bedrijven. Het verwerken van deze facturen kost vaak veel tijd.

Met de inkoopfactuur afhandeling (IFA) package binnen het Metacom Online platform wordt de weg naar betaling van een factuur een gestroomlijnd proces. Alle binnenkomende facturen worden ingelezen en digitaal gemaakt. Op basis van de fiattering komen de facturen bij de juiste persoon terecht ter goedkeuring.

Goed- of afkeuren kan via een tablet, smartphone of desktop. Via de chat kunnen fiatteurs met elkaar communiceren over de factuur. Na goedkeuring worden de facturen automatisch betaalbaar gemaakt.

Metacom online packages

De inkoopfactuur afhandeling wordt als package uitgeleverd op het Metacom Online platform. Hiermee kunnen bouwbedrijven direct aan de slag zonder steeds het wiel opnieuw uit te vinden. Beheerders behouden de flexibiliteit van het platform zodat processen eenvoudig kunnen worden aangepast aan nieuwe inzichten en manieren van werken.

Naast deze package, zijn er nog meer beschikbaar op het Metacom Online platform.  Denk aan urenregistratie, externe bonnen en werkopdrachten. Het is ook mogelijk om zelf diverse processen te digitaliseren en te stroomlijnen. 

zakelijke dienstverlening

12 componenten van elke planning

Uitgebreide ERP-ondersteunde planning vergemakkelijkt het projectwerk voor bedrijven aanzienlijk. Meer informatie vind je hier.

Lees verder
zakelijke dienstverlening

De 5 stappen van projectmanagement in zakelijke dienstverlening

We laten u zien hoe ERP-systemen een revolutie teweegbrengen in projectmanagement in zakelijke dienstverlening. Profiteer nu van de verschillende voordelen.

Lees verder